امروز بعدظهر به باشگاه ورزشی راه آهن اندیمشک رفتم.

در سالن کشتی این مجموعه،نونهالان فرنگی کار مشغول تمرین بودند.

از آقای عبدالحسین مهرزادی مربی کهنه کار و آقای حسین پوررشیدی مربی جوان اندیمشکی،

حال و روز کشتی شهرستان را جویاشدم.مربیان اظهار داشتند:

کشتی اندیمشک فقط در بخش فرنگی درهمه ی رده های سنی فعال می باشد.

گفتند که کشتی گیران و مربیان کار خود را به خوبی انجام می دهند اما آنگونه حمایت شایسته ای

از آن ها صورت نگرفته و همچنین سرمایه گذاری در کشتی اندیمشک نمی شود.

در ادامه از مشکلات کشتی اندیمشک پرسیدم که اظهار داشتند:

سالن فاقد سیستم خنک کننده و تشک مناسب تمرین است،

و برای اعزام تیم به مسابقات استانی و کشوری با مشکل مالی مواجه هستیم.

در پایان گفتند امیدواریم که هوای این نونهالان،نوجوانان وجوانان را داشته باشند،

کسانی که وقت می گذارند برای ورزش و واردحاشیه نمی شوند،

چه کشتی گیر چه مربی باید مورد حمایت قرار بگیرند و افزودند:

مشاهده کردید که در مسابقات جام جهانی چهار نفر از بچه های کشتی گیر اندیمشک،

به نام های:سعیدوسامان عبدولی،مهدی زیدوندوحبیب اخلاقی

و دو مربی اندیمشکی:ایرج و مهرزاد اسفندیاری چه حضور خوبی داشتند.

کشتی اندیمشک

کشتی اندیمشک

کشتی اندیمشک