در سالن کشتی این مجموعه،نونهالان فرنگی کار مشغول تمرین بودند.
از آقای عبدالحسین مهرزادی مربی کهنه کار و آقای حسین پوررشیدی مربی جوان اندیمشکی،
حال و روز کشتی شهرستان را جویاشدم.مربیان اظهار داشتند:
کشتی اندیمشک فقط در بخش فرنگی درهمه ی رده های سنی فعال می باشد.
گفتند که کشتی گیران و مربیان کار خود را به خوبی انجام می دهند اما آنگونه حمایت شایسته ای
از آن ها صورت نگرفته و همچنین سرمایه گذاری در کشتی اندیمشک نمی شود.
در ادامه از مشکلات کشتی اندیمشک پرسیدم که اظهار داشتند:
سالن فاقد سیستم خنک کننده و تشک مناسب تمرین است،
و برای اعزام تیم به مسابقات استانی و کشوری با مشکل مالی مواجه هستیم.
در پایان گفتند امیدواریم که هوای این نونهالان،نوجوانان وجوانان را داشته باشند،
کسانی که وقت می گذارند برای ورزش و واردحاشیه نمی شوند،
چه کشتی گیر چه مربی باید مورد حمایت قرار بگیرند و افزودند:
مشاهده کردید که در مسابقات جام جهانی چهار نفر از بچه های کشتی گیر اندیمشک،
به نام های:سعیدوسامان عبدولی،مهدی زیدوندوحبیب اخلاقی
و دو مربی اندیمشکی:ایرج و مهرزاد اسفندیاری چه حضور خوبی داشتند.



