شورای شهر اندیمشک در آستانه انحلال
جلسه استیضاح شهردار اندیمشک دیشب در محل شورای شهر
شهرستان اندیمشک برگزار گردید.
در این جلسه صدیقه میری و مهدی قلی کیانی به عنوان موافق
و فضل الله باقری و کرامت میری به عنوان مخالف ایراد سخن کردند.
پس از صحبت برخی از اعضا ، شهردار اندیمشک در دفاع از عملکرد خویش سخنرانی کرد.
در پایان رای گیری محمدرضاپاپی با پنج رای موافق و شش رای مخالف
در سمت شهردار اندیمشک ابقا شد
و چهارنفر از اعضای شورای اندیمشک از جمله مهدی قلی کیانی،صدیقه میری
و محمدرضا بختیاری استعفا دادند.
اندیمشک...
ما را در سایت اندیمشک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 11:27